Kørekort i Aalborg – Hurtighold i 2024 –

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/thinggaardskoreskole.dk/public_html/wp-content/plugins/visual-form-builder/public/class-form-display.php on line 241

Se teori holdstart i 2024 nye hold hver måned

Her kan du nedenfor se de nye hold starter i 2024

Verification

• Submit

TILMELD DIG HER

Vigtigt læs hele indholdet før du tilmelder dig.

Udfyld venligst alle felter. Tilmeldingsformular er nederst på siden.
Er du generhverver eller skal til kontrollerende prøve, så skriv dette efter dit navn. Nedenfor er opstartsdatoerne oplistet.
Du kan tilmelde dig ved brug af formularen tilmelding husk, at vælge hold starts datoen. Du må tidligst starte 3 måneder før du bliver 18 år (og nu 17 år efter særlige regler), men vi anbefaler højst 2 måneder p.g.a vores korte forløb (ca. 5-6 uger). Du kan tidligst gå til teoriprøve 1 måned før du bliver 18 år (17 år) og køreprøve på din fødselsdag, hvis det er en hverdag.
Teorien foregår i tidsrummet 17.30 - 19.45. Åben for at læse mere
Teorilokalet: Boulevarden 35 9000 Aalborg. Bus og tog lige til døren

Teoriholdet er enten: Mandag & Onsdag eller Tirsdag & Torsdag.
1. eks starter holdet en Mandag= teori Mandage og Onsdage.
2. eks starter holdet en Tirsdag= teori Tirsdage og Torsdage
Tilmeldingen er bindende: Skulle du blive forhindret eller fortryde dit valg SKAL du give besked tilbage. Du optager jo en plads, som andre måske gerne vil bruge.
Når der står forventet teoriprøve/køreprøve så betyder det ikke at det er her man skal til prøverne med at det under normale omstændigheder kan forventes, at det sker der omkring det angivne tidspunkt.

- - - HUSK: Tilmeld dig et hold i god tid, så du er sikker på en plads

Holdstart i 2024