Thinggaards Køreskole rabat gives hvis …

Rabat kan gives hvis du:
Hvis du skaffer mig en elev eller flere elever, gi’r jeg dig som tak, en ekstra gratis kørelektion pr elev du skaffer, ud over lovkravet,(værdi 550 kr. kan ikke udbetales i kontanter)
Du skal bare komme og fortælle navn, adr. og tlf. nr. og har eleven tilmeldt sig og starter, så har du tjent en ekstra kørelektion.

Hvis i nu er 3 der tilmelder jer på samme hold, så får i hver en ekstra kørelektion. Dvs. i alle får 550 kr. i rabat. (kan ikke udbetales i kontanter)
Du/i skal bare komme og fortælle navn, adr. og tlf. nr. og har eleven tilmeldt jer og starter, så har du/i tjent en ekstra kørelektion.

INFO TIL KOMMENDE ELEVER:
Er du fra Svenstrup eller Omegn og tilmelder dig et hold hos Thinggaards Køreskole Boulevarden 35, så giver jeg dig en ekstra kørelektion, ud over lovkravet, gratis værdi 550 kr. (kan ikke udbetale i kontanter).
Bus og tog køre lige til døren, så kan det ikke blive nemmere.

- - - - - - - - - - Byens nok korteste forløb ca. 5-6 uger fra start til slut
400dpiLogo m:tekst front venstre 435x111